قصص سكس محارم عمات مصطفى و عمتة والنياكة اللى متمتش

الموضوع في 'قصص سكس محارم' بواسطة الغزال الابيض, بتاريخ ‏17 أغسطس 2017.

  1. الغزال الابيض

    الغزال الابيض عضو متفاعل
    عضوية محارم عربي

    إنضم إلينا:
    ‏16 أغسطس 2017
    المشاركات:
    174
    الإعجابات المتلقاة:
    75
    نقاط الجائزة:
    28
    الجنس:
    ذكر
    مكان الإقامة:
    Giza, Egypt
    بداية القصة احب اعرفكم بيا انا مصطفى عندى 23 سنة من مصر عندى عمتى الصغيرة اللى هى عندها
    37 سنة اسمها سالى جسمها فاجر لسة متجوزتش عليها اطياز مرفوعه شكلها يهيج اى حد يشوفها وبزازها متوسطة
    وهى جميلة فيها شبة من الممثلة نبيلة عبيد فى شبابها المهم انا لما اتخرجت من كلية التجارة السنة اللى فاتت قاللتى اروح اشتغل معاها كانت هى لسة فتحة مشروع جديد فقلتلها ماشى اوكه وقلت فى نفسى دى فرصة حلوة علشان اقرب منها لظروف الشغل سفرت انا وهى محافظة اخرى وهنقعد 17 يوم قلت اشطة هقرب اكثر خاصة هنقعد فى فندق لوحدينا فى غرفة واحدة اول يوم سفرنا فية المهم بعد ما وضبنا الغرفة والملابس خلصنا الشغل اول يوم وروحنا فانا عيرت ملابسى وهى علشان متغيرش قدامى دخلت غيرت فى الحمام بس لما شفتها وهى طلعا من الحمام كانت لبسة بجامة ضيقة ومسكة على طيزها انا طبعا اقعدت ابس عليها وقلتلها اليجامة دى حلوة عليكى قالتلى مرسى المهم انا طبعا كنت على اخرى زبى هيفرتك البنطلون وكنت خايف لتشوفة شوية قاعدنا نتعشى ونتكلم فى الشغل وفى وسط الكلام انا جتلى فكرة انى اجبلها منوم واحطة فى الشاى ونا بعملة قلتلها انا نازل قلتلى رايح فين دلوقتى قلتلها السجائر خلصت ونازل اجيب سجاير قلتلقى ماشى بس متتأخرش علشان بخاف اقعد لوحدى نزلت كان فى صيدلية جنب الفندق دخلت للصيدلى قلتله عايز منوم شديد علشان مش متعود انام غير فى غرفتى وانا نازل فى الفندق اللى جانبك ومش هعرف انام فى الغرفة لاول مرة وعندى شغل من الصبح بدرى ادانى شريط وقلى خد حباية واحدة رجعت الفندق قلتلى كويس انك متاخرتش
    قلتلها اوعى تكونى شربت الشاى من غيري قلتلى لا مستنياك قلت كويس هى قامت الحمام كنت انا بعمل الشاى حطيت حباية فى الشاى عقبال لما طلعيت كنت صيبت الشاى وقعدنا نشربة فى البلكونة كانت الساعة 11 هى لما شربت الشاى اقعد اتكلم معاها فى امور الشغل لقتها بدات عينها تروح فى النوم انا قلت شكلها هتلعب يا معلم قلتلى انا دخلة انام علشان انا صحية بدري النهاردة قلتلها وانا كمان دخلنا ننام هى على السرير اللى جنبى المهم سبتها كمان ساعتين قلت علشان المنوم يشتغل على الساعة 1 كدة امت الشغل هيبدأ انا قمت لابس النظارة بتعتى مقلوب على الجنب بحيث ابقى فى وشها وبدات اشيل الغطاء بالراحة وضربات قلبى عماله تتزايد خوفا من ان تصحى عمتى وتعملى مشكلة المهم ابتديت امد ايدى على صدرها ومسكت بزها من فوق الهدوم وبدأت العب فية مكملتش دقيقة ولقتها بتتقلب وبتبصلى قمت صاحب اقيدى بسرعة وبتقولى بتعمل اية عملت انى نايم لقتها بتقولى انتا لابس النظارة لية كنت انا سعتها مغمض عينى وعملت انى نايم فندهت عليا قمت جى خلعها كدة وانا بنام بس انا كنت خلاص مش عارف اعمل اية تنتنى صاحى لغاية الصبح مستنى هى هتعمل اية معايا الصبح فلما المنبة ضرب الصبح مردتش اقوم هى قامت وراحت الحمام وانا عامل نفسى نايم وبعد كدة لما طلعيت من الحمام قعديت تنادى عليا علشان تصحينى وانا قلبى مش بينيض ده بيرزع صحيت عملت نفسى بتمطع قمت دخلت الحمام وطلعت كان الفطار جاهز قعدنا نفطر لقتها بتقولى انا نمت امبارح محستش بحاجة خالص ولا فاكرة حاجة خالص ولا اللى وخده منوم ممكن يكون من دواء الحساسية اللى خدتة قبل منام حمدت ربنا وقلت كويس انها مش فكرة حاجة وقلة كانت فضحتنى وقالت لأبويا بس مش عارف طب هى لو عايزة تعديها ليه قالتلي انا مش فكرة حاجة من امبارح قلت المهم هى عديت وكان نفسى اشوف سعتها الصيدلى علشان افشخة قعدت يومين محترم نفسى وبعدين جتلى فكرة انا اخليها تشوف زبى واقف واشوف رضدت فعلها جينا فى يوم الصبح هى بتصحينى قلتلهاماشى هصحى كانت هى مسكة الموبيل بتاعها ووقفة سندة على الحيطة جانب الحمام وانا قايم من السرير كان زبى واقف امت معدلة من تحت البجامة بحيث يبان اوى وانا رايح للحمام وقفت اكلمها لمحت عنيها مش معايا خلص ولقتها بتبص على زبى بأستغراب وبعدين راحت بصة فى الموبيل انا قمت دخلت الحمام بعد متأكدت انها شافت زبى اقعدت اضرب عشرة وبعد كدة اتشطفت وطلعت دلوقتى انا عايز مساعدتكم اعمل اية اكمل معاها ولا اقف خاصة انا وهى هنطلع سفرية عشرة ايام ايضا الشهر اللى جى
     
    اموت فى الجنس و mego.magmag معجبون بهذا.
  2. سحر التعبانه

    سحر التعبانه عضو مميز
    عضوية محارم عربي

    إنضم إلينا:
    ‏8 سبتمبر 2017
    المشاركات:
    220
    الإعجابات المتلقاة:
    780
    نقاط الجائزة:
    93
    الجنس:
    أنثى
    الوظيفة:
    متناكه بتناك في كسي وطيزي
    مكان الإقامة:
    Cairo Governorate, Egypt
    جمييييييييييييييله اوي
     
    أعجب بهذه المشاركة اموت فى الجنس
  3. shin99

    shin99 عضو متفاعل
    عضوية محارم عربي

    إنضم إلينا:
    ‏3 مايو 2017
    المشاركات:
    158
    الإعجابات المتلقاة:
    106
    نقاط الجائزة:
    43
    الجنس:
    ذكر
    مكان الإقامة:
    مصر
    جميله بقلي خمس سنين مانكتش
     
  4. الزب الطويل

    الزب الطويل عضو جديد
    عضوية محارم عربي

    إنضم إلينا:
    ‏5 أغسطس 2017
    المشاركات:
    33
    الإعجابات المتلقاة:
    13
    نقاط الجائزة:
    8
    الجنس:
    ذكر
    مكان الإقامة:
    Muhafazat al Jizah, Egypt
    هى كده خلاص حيحانه وعاوزاك تنيكها وهتقعد كل شويه تطلعلك حجه عشان تسافر معاها ف انا انصحك تكمل كده و ياريت لو تعمل حاجه شغل فيلم سكس ع الموبايل وانتو نايمين وعلى الصوت جامد وخش الحمام وارجع وشوف رد فعلها لو عادى اعرف انها عاوزه تتناك لو حظك حلو هتنيكها ف اليوم ده
     
  5. الغزال الابيض

    الغزال الابيض عضو متفاعل
    عضوية محارم عربي

    إنضم إلينا:
    ‏16 أغسطس 2017
    المشاركات:
    174
    الإعجابات المتلقاة:
    75
    نقاط الجائزة:
    28
    الجنس:
    ذكر
    مكان الإقامة:
    Giza, Egypt
    انا عملت اكونت فيك وببعتلها افلام سكس علشان اهيجا وهى معملتش للاكونت بلوك فهبعتلها تانى
     
    أعجب بهذه المشاركة اموت فى الجنس
  6. مرهف الاحساس

    مرهف الاحساس عــضــو ذهــبــي
    عضوية محارم عربي

    إنضم إلينا:
    ‏1 نوفمبر 2015
    المشاركات:
    2,785
    الإعجابات المتلقاة:
    3,444
    نقاط الجائزة:
    5,000
    الجنس:
    ذكر
    مكان الإقامة:
    هُنا
    قصة ممتعة شكراا لك
     
جاري تحميل الصفحة...
مواضيع ذات صلة بالموضوع الحالي : - مصطفى عمتة والنياكة
  1. العنتيل
    الردود:
    8
    مشاهدات:
    462,181
  2. مريام المصرية
    الردود:
    3
    مشاهدات:
    85,885
  3. سامى على
    الردود:
    6
    مشاهدات:
    3,868
  4. الأرملة السوداء
    الردود:
    9
    مشاهدات:
    151,927
  5. سلوى الحنين

    قصص سكس محارم عمات مجنون عمتة

    الردود:
    4
    مشاهدات:
    68,294
  • موقع محارم عربي هو أحد مجموعة مواقع شبكة Arabian.Sex للمواقع الجنسية العربية والأجنبية كما ندعوكم إلي مشاهدة مواقع أخري جنسية صديقة لنا لإكمال متعتكم وتلبية إحتياجاتكم الجنسية قم بزيارة موقع Arabian.Sex لمشاهدة المزيد من المواقع الجنسية المتميزة باللغة العربية وكذلك لتجربة مميزة وفريدة فى عالم الجنس باللغة العربية - موقعنا موجه للفئة العمرية +18 وأيضاً للدول التي لا تحرم جنس المحارم لذا قم بالإطلاع على شروط إستخدام الموقع وسياسات الخصوصيه قبل البدء فى التسجيل بموقع محارم عربي والمشاركة به.
  • DISCLAIMER: The contents of these forums are intended to provide information only. Nothing in these forums is intended to replace competent professional advice and care. Opinions expressed here in are those of individual members writing in their private capacities only and do not necessarily reflect the views of the site owners and staff , If you are the author or copyright holder of an image or story that has been uploaded here without your consent please Contact Us to request its Removal All Other Media Is Not Hosted Or Managed By Our Site.

Online porn video at mobile phone


anamika sex storyصور قنص طياز حريمكوكتيل زوجات شراميطموقع تعارف محارم 2018قصتي الساخنه انا واخي محارم مولعهقصص نيك يمنياتمثيرة قصص مصورهقصص رسوم متحركة مع عمتي في بادية جنس محارم صور مثيرةسكس قنص محارم عربي سعوديصورمحارم نارشراميطقصص طويلة سكس محارم ناكني فحبلت منهقصص شاذ والزبانمي هنتاي العروس المهانه بالعربيهعندما يتلذذ الولد بجسد امهخالتي تساعدني علی إستمتاع بطيز اختيقصص خالتي وامي سكس مصوره مترجمقصص سكس نيك نساء قحاب منيوكاتخرم طيز نهى الفلاحة تتناك منهقصص سكس محارم جارى الفحل قطعنى نيكاخي لاتقرب كسي انااختكمخزنه وشيشه قصص سكسقصص نيك محارم طيزقصص شاب ممحون مغرم بمص الزبابأنيم أمي هي امرأتيقصص سكس يمنيsonikanoقصص سكس خليجيةقصه سكسيه بادله زوجتيkamwali ko chodaرقم شرموطة في دمشق جاهزة للنياكة محارم أم وأبنها قذف بخجل حليب أيره علا أفخاز أمه وهي نائمهبحث كل المنتديات المختصه بقصص سكس نيكالمحارممترجم انمي هنتاي (تنوره معلمتي)هجبلك امي نوره سكسديوث مصريات عبايه طيز كبير قوينيك محارم سعودي طيززوجتي مربرب ولذيذللنيكوالمتعه ضرب وتعزيب بزازوليد وعم خميسقصص نيك خليجياتصور فتيحة القحبةسكسبنوتهقصص هيجانقحبه منقبهسكس يقفشوهاقصص نيك مصور فيلاما حسابيقصص سكس سحواقتويترقحبتي يمنيهقصص نيك مصورة لوفيتعارف محارم يمنقصص شاذ والزبقصص نيك عربيبزاز منقباتانمي هنتاي مضاجعة الطالبة المنحرفةفديونيك لمدام سمر اليمنيه مع زوجهاقصص سكس البنوتيdidi bani randiتلفون موجب خبره في نيك الطيزصور قنص طياز وبزاز بالشارع والمصيفهبه القحبهصور سكس خليجيDragon ball z porno de gohanقصص سكس محارم ديوث وسالب مراتى تهانىميبون بحب نيككس هنديات قفشات سكسيهقصص سكس محارم بالصورصور.شرموطة.سورية.اغراء.ومنيكة.ودلعsavita bhabhi episode 73صور اخرام طياز محارم منتاكةقصص سكس سحواقمراتى بتشتمنى وتقولى يا خول يا عرص وتلحسلى طيزى قصص صور سكس سمر اليمنيهقصص سكس محارم امي وخالتي2كاريكاتير سكسقصص سكس دياثتي اناوزوجتي اشرموطه كامله وطويلهسكس انمي ون بيسkamwali ko chodaسكس شراميط السودانunhedbaسكس بنات حلباح اح اح ياطيزي نيكني اه بحب زبرك جيبهم جوه انا سالب متناكامى تعالج انتصاب قضيبىقصص سكس مراحيض جزائريةقصص سكس امى تعالج انتصاب قضيبيقصص سكس تعزيب وساديه مثيرهقحبه يمنيه